2012 m. lapkričio 13 d.

Dirbtuvių statybos - stotelė tarp devintos ir dešimtos dalies

Jau labai greit pratęsiu pasakojimą apie mano dirbtuvėlių statybas :)
Atsiprašau tų, kurie užsilaukė ir nuolankiai lenkiuosi tiems, kad vis dar laukia :)))

Jau paruošiau du įrašus, tačiau dar reikia surašyti tekstus, o iki Kalėdų planuoju papasakoti iki tos akimirkos, kokioje viskas bus prieš pat sutinkant Šv. Kalėdų rytą :)))
Kad man pavyktų šį pažadą įvykdyti, labai labai parašu visų, kurie skaitote - rašykit ir reikalaukit įrašų ir nuotraukų. Būtinai, nes tik taip pavyks įveikti visą jaudulį, darbų srautus ir padaryti tai ką planuoju.

Padėsit? :)

O čia maža užuomina į ateitį :DDD
IR VISĄ TAI KURIA MANO MYLIMAS, AUKSARANKIS, VIENINTELIS... Mano žmogus


6 komentarai:

Agnė rašė...

bet koks gražus namukas.... nu kaip koks iš pasakos :) aš jau tokio irgi noriu :))))

Rasa rašė...

Labai gražiai atrodo - iš tiesų, kaip pasakų namelis. Labai lauksiu tolesnio reportažo, nes pamatyti realiai negeitai pavyks :)

Neringa rašė...

Ka matau iš nuotraukos, tai esu nepaprastai sužavėta. Stebuklingas namelis, kur gims visokie gražūs dalykai. Šaunuolis taviškis. Ir tu pati. :)

Linutukas rašė...

nu bet koks grozis.... sauniai darbuojates :)

PoKer rašė...

Norėjau irgi rašyt - namelis kaip iš pasakos, tad tiesiog pasikartosiu - nuostabu, ką gali sukurti žmogaus rankos!

kitokia Aurelija rašė...

Agne, ačiū :))) Manau, kiekvienas gali įgyvendinti bet kurią savo svajonę, tik kiekvienai skirtingai svajonei reikia skirtingo laiko :)))

Rasa, ačiū :), kai jau pavyks mus vėl aplankyti, bus jau daug daugiau padaryta :), bus dar įdomiau :)))

Ačiū, Neringa :) Manasis tikrai auksines rankas turi ir įgyvendina beveik visus mūsų statybinius sumanymus, o tiems darbams kur "ne jo", samdome kitus meistrus :)

LINUTUK, ačiūūū :)))

Popieriaus kerai, labai ačiū :)))

Visų Jūsų komplimentai perduoti manajam :)))